قابل توجه کاربران عزیز سایت تبلیغاتی اگهی سبز؛ درنظر داشته باشید این سایت مجهز به یک اپلیکیشن پرسرعت میباشد.

برای دانلود اپلیکیشن اگهی سبز کافیست به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید تا براحتی و با استفاده از گزینه برنامه اندروید؛ اپلیکیشن را دانلود وداخل گوشی تان نصب نمایید تا به اسانی از تمام امکانات و خدمات این نرم افزار جامع بهرمنده شوید.

درنظر داشته باشید هرگونه اگهی که از طریق اپلیکیشن اگهی سبز ثبت مینمایید بعداز تایید تیم تبلیغاتی اگهی سبز هم داخل سایت و اپلیکیشن قابل مشاهده میباشد. یکی از مزایای تحسین برانگیز و به روز اپلیکیشن قدرتمند اگهی سبز داشتن درگاه پرداخت و ثبت اگهی های ویژه میباشد که با ثبت هر اگهی در پایان کار میتوانید به اسانی اگهی تان را ویژه نمایید و جهت پرداخت امن به درگاه متصل شوید و خرید خود را نهایی فرمایید. دراین اپلیکیشنتمام شهر ها واستان های کشور بصورت منظم تفکیک شده و حتی به اسانی میتوانید شهر مورردنظرتان را با استفاده از منو صفحه اصلی انتخاب و اگهی مورد نظرتان را بیابید.

کلیه قوانین و مقررات استفاده از اپلیکیشن اگهی سبز داخل نرم افزار موجود میباشدکه توصیه میشود حتما قبل از ارسال اگهی مطالعه نمایید تا با کلیه قوانین مربوطه اشنا بشوید تا ثبت اگهی و استفاده صحیح از این اپلیکیشن برای شما اسان گردد.

لینک دانلوداپلیکیشن اگهی سبز