وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

نیازمندی‌ و ثبت آگهی رایگان رهن، اجاره، خرید، فروش خانه، آپارتمان، استخدام، خرید و فروش خودرو، ماشین صفر نو دست دو.....

وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

نیازمندی‌ و ثبت آگهی رایگان رهن، اجاره، خرید، فروش خانه، آپارتمان، استخدام، خرید و فروش خودرو، ماشین صفر نو دست دو.....

وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

اگهی سبز با هدف خرید و.فروش بدون واسطه ی انلاین اغاز به کار کرد. دراگهی سبز به اسانی میتوانید نیازمندیهای تان را براساس محله دسته بندی کنید نزدیکترین ها را بیابید. در اگهی سبز کاربران مستقیما با هم تماس میگیرند وهیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد. فراموش نکنید بیش از هرچیز یک ادرس ایمیل ویک شماره تلفن برای ارسال اگهی ضروری میباشد. شما میتوانید برای کالا یا خدمات تان عکسی نیزانتخاب کنید به این ترتیب هزاران کاربران اگهی سبز به اسانی اگهی شما را خواهند دید وبر اساس محل اگهی شما را راحت تر خواهند یافت . در اگهی سبز کاربران مستقیماْ با هم تماس می گیرند وهیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد پس دقت فرمایید درخرید وفروش شما اگهی سبز هیچ دخالتی ندارد وکاربران باید خودشان جنبه های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

agahisabz.com

agahisabz.ir

نویسندگان
  • ۰
  • ۰

بهترین ایده‌ های استارتاپی

لیست بهترین ایده‌ های استارتاپی ۲۰۱۷ ایران

با نگاهی به رویدادهای سال  ۲۰۱۷ برای استارتاپ‌های ایرانی، درمی‌یابیم که بستر مناسب برای معرفی و مطرح شدن ایده‌های خوب در  این سال نسبتاً مهیا بود. گرچه استارتاپی نتواست در این سال، به نقطه اوج شناخته شدن برسد، اما استارتاپ‌های زیادی معرفی شدند که نویدبخش روزهای خوبی برای اکو سیستم استارتاپی ایران در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. در این مطلب ، به بهترین ایده‌ های استارتاپی سال 2017 ایران میپردازیم :

 

از اتفاقات مهم اکو سیستم استارتاپی ایران در سال ۲۰۱۷، می‌توان به ورود بانک‌ها به دنیای سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها، افزایش رقابت در استارتاپ های حمل و نقلی کشور و ورود ماکسیم و پس از آن اپلیکیشن دینگ به این فضا، افزایش بلندپروازی دیجی کالا و همچنین تلاش مضاعف بامیلو برای رقابت با دیجی کالا و شایعاتی مبنی بر شکل‌گیری یک رقیب قدرتمند دولتی برای دیجی کالا و… اشاره کرد.

 

اما در این مطلب، قصد داریم تا به معرفی بهترین ایده های نوپای ایرانی در سال ۲۰۱۷ بپردازیم. (اگرچه ممکن است بسیاری از این استارتاپ‌ها، در سال ۲۰۱۷ سال دوم یا سوم حیات خود را گذرانده باشند، اما در سال ۲۰۱۷ در فضای استارتاپی بیشتر شناخته شده باشند.)

 

نولاتک

 

هوش مصنوعی ایرانی فوق العاده ، برای پیش بینی ارزش سهام شرکت های بزرگ. که در مجمع استارتاپی استانبول ۲۰۱۷، توانست جزء ۱۵ استارتاپ برتر قرار بگیرد و در دنیا نامی برای خود دست و پا کند. همچنین نولاتک ، برنده جایزه IFIA در سال ۲۰۱۷ شد.

 

دانرو

 

سیستم دسته‌بندی جغرافیایی کسب و کارهاست. از طریق دسته‌بندی‌های موجود در اپلیکیشن، نزدیکترین‌کسب و کارها به شما نمایش داده خواهد شد. همچنین در بخش رویداد‌ها، از آخرین رویدادهای سطح شهر در تمامی حوزه‌ها با خبر می‌شوید. دانرو آینده تبلیغات محلی کسب و کارها است. صاحبان مشاغل نیز به راحتی می‌توانند با ثبت کسب و کار خود، به ارتقای سطح شغلی و افزایش شانس دیده شدنشان کمک کنند و با مدیریت صفحه کسب و کارشان، تبلیغات خود به شیوه‌ای امروزی مدیریت کنند. دانرو محصولی از شرکت پیک‌برتر است و به پشتوانه مخاطبان گسترده خود، به روند توسعه خود ادامه خواهد داد.

 

کاروانرو

 

کاروانرو به شما کمک میکنه تا افرادی که با خودرو به محلی مشابه شما سفر می‌کنند رو پیدا کنید، این کار به صورت بالقوه‌ای باعث کاهش زمان سفر روزانه شما و کم کردن هزینه سفر تا نصف میشه.

 

فون پی

 

فون پی با هدف پرداخت کرایه تاکسی و حذف نیاز پول خرد با تلاش تیمی ایرانی تشکیل شد. در این راه با بکارگیری نیروهای توانمند فنی و مالی قدم در راه تولید اپلیکیشن موبایلی امن و سریعی برای سیستم عامل های iOS و اندروید با نام تجاری فون‌پی گذاشت. به زودی در تمام تاکسیرانی تهران و سراسر کشور گسترش پیدا خواهد کرد.

 

نظربازار

 

نظربازار یکی از این سرویس‌های بومی است که امکان انجام تحقیقات بازاریابی سریع و آسان را برای کسب‌و‌کارها فراهم کرده است. این سرویس به شما کمک می‌کند که بسیار سریع و مقرون‌به‌صرفه و به مطمئن‌ترین شکل ممکن، داده‌ها را از مصرف‌کنندگان مدنظر خود جمع‌آوری کنید تا درنهایت با اطلاعاتی دقیق،‌ به اتخاذ تصمیم‌های مطمئن بپردازید.

 

آزمایش آنلاین

 

آزمایش آنلاین این امکان را فراهم می کند  تا آزمایش خود را در منزل، محل کار و… و در زمان مورد نظر خود بدهید.

 

هفت میوه

 

هفت میوه یک فروشگاه اینترنتی خرید میوه و سبزیجات برای افراد پر مشغله و نوآور به صورت آنلاین و از طریق سایت می باشد. در این سایت امکان خرید میوه و سبزیجات با کیفیت بالا و دستچین شده فراهم می باشد.

 

بقچه

 

این استارتاپ سفارش آنلاین نان سنتی و رسوندن نان داغ با بسته بندی های مخصوص به مشتری در تهران است. خرید نانی که به صورت سنتی در خانواده‌های ایرانی توسط اعضای خانواده  و معمولا آقایان انجام می‌شد، حالا روی یک نرم‌افزار و از طریق درگاه وب صورت می‌گیرد.

 

آسان بار

 

آسان بار، تخصصی ترین وب سایت و اپلیکیشن حمل و نقل بار در کشور است که تجربه ای متفاوت و نوین را به رانندگان حمل بار، باربری ها و صاحبین بار در سراسر کشورعرضه می‌کند. افراد با استفاده از آسان بار به راحتی می‌توانند درخواست حمل بار خود را از سراسر کشور ثبت نموده تا در کوتاهترین زمان ممکن، رانندگان وسایل نقلیه باربری آمادگی خود را برای پذیرش و جا به جایی بار اعلام نمایند.

 

شارپو

 

یک سایت به اشتراک گذاری منابع است که همه کاربران می توانند برای آن مطلب بنویسند و از طریق آن سایت ها، اپلیکیشن ها و کتاب های جدید را در زمینه طراحی وب کشف کنند و منابعی که می شناسند را به دوستان خود معرفی کنند. در شارپو هم می توانید یاد بگیرید و هم یاد بدهید.



agahisabz.com


منبع

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.