وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

نیازمندی‌ و ثبت آگهی رایگان رهن، اجاره، خرید، فروش خانه، آپارتمان، استخدام، خرید و فروش خودرو، ماشین صفر نو دست دو.....

وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

نیازمندی‌ و ثبت آگهی رایگان رهن، اجاره، خرید، فروش خانه، آپارتمان، استخدام، خرید و فروش خودرو، ماشین صفر نو دست دو.....

وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

اگهی سبز با هدف خرید و.فروش بدون واسطه ی انلاین اغاز به کار کرد. دراگهی سبز به اسانی میتوانید نیازمندیهای تان را براساس محله دسته بندی کنید نزدیکترین ها را بیابید. در اگهی سبز کاربران مستقیما با هم تماس میگیرند وهیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد. فراموش نکنید بیش از هرچیز یک ادرس ایمیل ویک شماره تلفن برای ارسال اگهی ضروری میباشد. شما میتوانید برای کالا یا خدمات تان عکسی نیزانتخاب کنید به این ترتیب هزاران کاربران اگهی سبز به اسانی اگهی شما را خواهند دید وبر اساس محل اگهی شما را راحت تر خواهند یافت . در اگهی سبز کاربران مستقیماْ با هم تماس می گیرند وهیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد پس دقت فرمایید درخرید وفروش شما اگهی سبز هیچ دخالتی ندارد وکاربران باید خودشان جنبه های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

agahisabz.com

agahisabz.ir

نویسندگان

۲۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۱

نصب بنر اسلایدر تبلیغاتی در سایت تبلیغاتی آگهی سبز


قابل توجه صاحبان مشاغل اعم از تولیدکنندگان-فروشندگان-صنعتگران و تمامی شرکت ها و اصنافی که نیازمند تبلیغ بنری میباشند 

در نظرداشته باشید تبلیغات بنری بهترین و پربازده ترین نوع تبلیغ میباشد.

در اینجا 4 نمونه بنر نصب شده در سایت اگهی سبز را بصورت نمونه برایتان گذاشته ایم تا مشاهده فرمایید.

جهت سفارش و رزرو نصب بنر از طریق راههای ارتباطی زیر با واحد تبلیغاتی اگهی سبز در

ارتباط باشید

09192279837 --09367777332


 تماس با ما 



بنراسلایدر




بنراسلایدربنراسلایدربنراسلایدر


نمونه بنرهای سایدبار نصب در گوشه سایت سمت راست درپایین مشاهده فرمایید. 

تمامی تعرفه هاو مدت زمان نصب انواع بنر اگهی سبز رابه

 حداقل و به مراتب پایین تر از سایت های تبلیغاتی دیگر در نظر گرفته ایم.

 09367777332-09192279837



سایدبارسایدبارسایدبارسایدبارسایدبار 


سایدبارسایدبار


سایدبار

  • ۰
  • ۰

فرصتی مناسب جهت معرفی نرم افزارتان

از این پس تمامی سازندگان برنامه و اپلیکیشن های اندورید و IOS میتوانند برنامه هایشان را بهمراه تصویر ولینک دانلود و توضیحات و نحوه کارکرد آن بصورت اخبار در سایت تبلیغاتی اگهی سبز ثبت نمایند.

شرایط تبلیغات نرم افزار در سایت اگهی سبز

1- نحوه عملکرد برنامه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

2- برنامه حاوی مطالب و کاربردهای غیر شرعی نباشد.

3-تمامی اخبار وتوضیحات نرم افزار یا اپلیکیشن مورد نظر باید با کارکرد و نحوه اجرا شدن آن برابری نماید.

.4-ارسال 4 تصویر زیبا و با کیفیت از چندین قسمت برنامه.

5- ارسال لینک دانلود معتبر جهت لینک دادن به بعضی از کلمات در قسمت توضیحات.

6- ارسال توضیحات کامل و واضح از نحوه کارکرد و جزییات برنامه مورد نظر.

7- واریز مبلغ 20000 هزار تومان بابت حق الزحمه به اگهی سبز پرداخت گردد. در نظر داشته باشید جهت حمایت و موفقیت سازندگان و برنامه نویسان عزیز مبلغ ناچیزی را برای اینگونه تبلیغات در نظر گرفته ایم.

در ضمن معرفی و تبلیغات نرم افزار مورد نظر شما در سایت نیازمندی بهترین نوع تبلیغات و معرفی به دیگران محسوب میشود. بازخورد موثر اینگونه تبلیغ را بعداز ثبت خبر در سایت آگهی سبز مشاهده خواهید کرد.

سازندگان عزیز در نظر داشته باشید اخبار و تبلیغات نرم افزار مورد نظر شما به مدت 6 ماه در سایت اگهی سبز قابل مشاهده میباشد و اگر بعد از 6 ماه نتیجه و بازخورد مثبتی از اگهی سبز دریافت کردید میتوانید توضیحاتتان را بروز رسانی و مدت را تمدید نمایید جهت هماهنگی و نحوه سفارش تبلیغ  نرم افزار با شماره 09192279837 و یا از طریق گزینه تماس باما در ارتباط باشید.

agahisabz.com

agahisabz,ir

http://agahisabz.com/download/android

  • ۰
  • ۰
  • ۰
  • ۰

پرداخت انلاین زرین پال در سایت تبلیغاتی اگهی سبز



کاربران عزیز ، پرداخت انلاین زرین پال دراین سایت فعال میباشد ازاین پس باخیال اسوده پرداختی هایتان را براحتی ازاین سامانه انجام دهید.

agahisabz.com

لینک دانلود اپلیکیشن اگهی سبز

  • ۰
  • ۰

برای بهتر دیده شدن در سطح اینترنت درج آگهی یکی از بهترین راهکارهاست. در سایتهای نیازمندیدرج آگهی به چندین شکل انجام می پذیرد مثلا درج آگهی رایگان ودرج آگهی لینکدار.

 

سایت های درج آگهی اینترنتی استراتژی های متفاوتی جهت درج آگهی دارند. مثلا شما در سایتی مثل پیام سرا می توانید بی نهایت آگهی رایگان درج کنید ولی لینک سایت خود را تنها در صورتی می توانید در آگهی درج کنید که آگهی رایگان خود را ویژه کنید و ماهانه مبلغی را جهت آگهی خود در نظر بگیرید. البته هر چه تعداد ماهی که می خواهید آگهی شما در سایت به صورت لینکدار باشد بیشتر باشد تخفیف برای شما در نظر گرفته می شود.

آگهی لینکدار هم در سایتهای نیازمندی به چند صورت است. بعضی سایتهای نیازمندی آگهی ویژه شما را در صفحه اول سایت نمایش می دهند و بعضی سایتهای نیازمندی در صفحات داخلی و در دسته مربوط به آگهی شما.

سایتهایی مثل پیام سرا، تک نیاز، پروتبلیغ و ... آگهی ویژه لینکدار را صفحه اول سایت نمایش می دهند.

بحث مهمی که در این میان به چشم می آید، آگهی پر بازدید و در نتیجه آن جذب مشتری است. پس با هم بررسی کنیم که استادندارهای درج آگهی در اینترنت چیست؟؟؟

اول از همه عنوان آگهی شماست که هر چه کوتاهتر و جامع تر بهتر.

متن آگهی اینترنتی شما فاکتور مهم بعدی در پربازدید کردن آگهی شماست. زمان بگذارید و متن آگهی خود را بنویسید حتی الامکان از کپی کردن خودداری کنید. تمام ویژگی ها و مزایا و خدمات خود را در متن آگهی اینترنتی توضیح دهید. هر چه متن آگهی شما جامع تر باشد(بیشتر از 300 کلمه)، جذب مخاطب و در نتیجه آن جذب مشتری بیشتر خواهد بود.

اطلاعات تماس از جمله شماره تماس، ایمیل، آدرس را حتما در آگهی خود و در قسمتی که در تمامی پنل های کاربری سایتهای درج آگهی در نظر گرفته شده است را پر کنید.

کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را انتخاب کنید و سعی کنید علاوه بر درج در قسمت کلمات کلیدی, در متن آگهی هم 2 الی 3 بار تکرار کنید.

در آخر عکس آگهی اینترنتی شماست. عکسی جذاب و متناسب با کار خود انتخاب کنید و در آگهی خود درج کنید اینکار باعث می شود عکس آگهی شما در نتایج گوگل نمایش داده شود.

 

گرداورنده اگهی سبز

agahisabz.com

agahisabz.ir

لینک دانلود اپلیکیشن اگهی سبز

 

  • ۰
  • ۱
  • تصویر شماره معرفی پزشکان

در پی درخواست های مکرر پزشکان محترم در خصوص ایجاد گزینه معرفی پزشک در سایت تبلیغاتی اگهی سبز توانسته ایم این امکان را برای معرفی متخصصین و پزشکان محترم فراهم اوریم. پزشکان عزیز میتوانند پس از ورود به اگهی سبز با استفاده از گزینه ثبت اگهی ؛ قسمت گروه بندی ؛گزینه خدمات فنی ازاد و پزشکان را انتخاب و تبلیغ خودشان را در غالب یک‌اگهی با ذکر عکس و توضیحات کامل و ادرس مطب و یا مکان فعالیت خودشان در سایت تبلیغاتی اگهی سبز به ثبت برسانند. پزشکان عزیز در صورت تمایل میتوانند اگهی شان را با کمترین هزینه ویژه ثبت نمایند تا همیشه تبلیغشان در بالای صفحه اصلی اگهی سبز قرار بگیرد و همچنین تبلیغشان در جستجوهای گوگل راحت تر در دسترس عموم قرار بگیرد. لازم به ذکر میباشد جهت ثبت اگهی پرشکان از کلمات کلیدی پزشکان؛ معرفی پزشک؛ معرفی متخصصین وپزشکان معروف و کلماتی که در برگیرنده معرفی بهتر پزشک باشد استفاده نمایند. و همچنین پزشکان عزیز میتوانند برای معرفی خاص و ویژه تبلیغشان را بصورت بنر بهمراه لینک هدایت شونده وب سایتشان در اگهی سبز قرار دهند.تعرفه های نصب بنر در قسمت اخباراگهی سبز قرار دارد میتوانند هر سایز بنر و با هر تعرفه و یا با هر جایگاهی در سایت بنرشان را سفارش و نصب نمایند. تمامی تعرفه های نصب بنر در سایت تبلیغاتی‌ اگهی سبز به مراتب ارزان تر از سایت های تبلیغاتی دیگر میباشد.

لینک دانلود اپلیکیشن اگهی سبز
  • ۰
  • ۰

درمانهای خانگی


 

اسهال از آن بیماری هایی است که همه ی انسان ها در طول زندگی به دفعات تجربه می کنند. به همین دلیل همه نیاز دارند با راه های جلوگیری از اسهال و درمان اسهال آشنا باشند. مثل مهمی است که می گوید اگر فقط یک چیز باشد که هنگام بیرون بودن از خانه مشکل بزرگی برای آدم‌ها ایجاد کند، تجربه‌ی اسهال شدید یا بیرون روی است. وقتی آدم ها اسهال می‌گیرند، نمی‌توانند روی وظایفی که باید انجام دهند، تمرکز کنند. تنها چیزی که ذهن آن‌ها را مشغول می‌کند نیاز به توالت رفتن است که همیشه هم خالی نیست. در این نوشتار درباره ۳۵ درمان خانگی اسهال البته بدون استفاده از دارو بحث می شود.

اسهال: ۳۵ درمان خانگی اسهال بدون استفاده از دارو

ممکن است شما هم یک بار در زندگی‌تان، اسهال را تجربه کرده باشید. به جز خجالت‌آور بودن، اثرات این وضعیت ممکن است پس از مدتی احساس شود. اغلب اوقات، افراد پس از توالت رفتن بی‌شمار برای دفع این مواد، احساس کم‌آب بودن و ضعف می‌کنند. گاهی اوقات اسهال ممکن است با علائمی چون مدفوع آبکی، اجابت مزاج مکرر، تب، تهوع، کم‌آبی، نفخ، و درد شکم همراه باشد. می‌خواهید بدانید برای رهایی سریع از دست آن چه کار باید کرد؟ ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

دلایل اصلی و علت های اسهال

تا به حال به این فکر کرده‌اید چرا اسهال می‌گیرید؟ این امر می‌تواند چندین دلیل داشته باشد. برخی از آن‌ها در زیر می‌بینید:

۱. حساسیت غذایی

گاهی اوقات آدم‌ها محصولاتی را مصرف می‌کنند که بدن‌شان نمی‌پذیرد، مثل عدم تحمل برخی مواد خوراکی، مانند عدم تحمل لاکتوز. در این شرایط  بدن تمایل دارد تا حد امکان این محصولات خوراکی را آزاد کند و همین امر باعث ایجاد اسهال می‌شود.

۲. آب آلوده

تابه‌حال پیش آمده است جای جدیدی بروید و با خوردن آب دچار اسهال شده باشید؟ گاهی اوقات لازم نیست آب آلوده باشد که اسهال بگیرید. کافی است که خارجی باشد تا باعث شل شدن مدفوع شود.

۳. بیماری‌های روده

انواع مختلفی بیماری‌های روده‌ای وجود دارد که آدم‌ها از آن‌ها رنج می‌برند. یکی از شناخته‌شده‌ترین نوع آن‌ها آی‌بی‌اس یا سندروم روده‌ی تحریک‌پذیر است. ابتلا به یک بیماری روده می‌تواند منجر به اسهال گاه و بیگاه شود.

اسهال مزمن ممکن است نشانه‌ای از وجود بیماری‌های جدی مانند سندرم روده‌ی تحریک‌پذیر یا بیماری التهابی روده باشد. اسهال شدید و مداوم ممکن است نشانه‌ای از بیماری روده یا وجود اختلال عملکرد در روده باشد.

۴. سایر

شما ممکن است در اثر یک یا چند اختلال دیگ نیز، به اسهال دچار شوید. سایر علت های اسهال عبارتند از( ولی فقط به این ها محدود نمی شود):

۱- یک واکنش نامطلوب به دارو
۲- عفونت ویروسی
۳- عفونت باکتریایی
۴- بیماری روده‌ای
۵- عفونت انگلی
۶- جراحی کیسه صفرا یا معده

بنا به گزارش کلینیک مایو، روتاویروس شایعترین علت اسهال در دوران کودکی است. عفونت‌های باکتریایی ناشی از سالمونلا یا اشریشیا کولی، در میان سایر عفونت‌ها، نیز شایع هستند.

 

علائم اسهال چیست؟

اسهال علائم مختلفی دارد. شما ممکن است تنها یکی از این علائم یا ترکیبی از همه‌ی‌ آنها را تجربه کنید. علایم به علت ایجادکننده‌ی این اختلال بستگی دارد. تجربه کردن یکی یا بیش‌تر از علائم زیر شایع است:

۱- حالت تهوع
۲- درد شکم
۳- گرفتگی
۴- نفخ
۵- کم شدن آب بدن (دهیدراته شدن)
۶- تب
۷- وجود خون در مدفوع
۸- نیاز مکرر برای تخلیه‌ی روده
۹- زیاد بودن حجم مدفوع

کم شدن آب بدن (دهیدراته شدن) و اسهال

– اسهال سبب می‌شود که مایعات بدن‌تان را به سرعت از دست بدهید و در معرض دهیدراته شدن قرار بگیرید. اگر به درمان اسهال نپردازید، ممکن است اثرات بسیار جدی روی سلامتی‌تان داشته باشد. علائم کم شدن آب بدن عبارتند از:

۱- خستگی
۲- خشک شدن غشاهای مخاطی
۳- افزایش ضربان قلب
۴- سردرد
۵- گیج و سردرگم بودن
۶- افزایش تشنگی
۷- کاهش ادرار
۸- خشک شدن دهان

اگر کنجکاوید بدانید اسهال چه مدت طول می‌کشد. معمولا به فردی که به آن مبتلا شده است بستگی دارد. اگر افراد به سرعت دست به دامن درمان‌های خانگی شوند، ممکن است آن‌قدرها طول نکشد. پس لازم است با درمان خانگی اسهال که موثر و سریع باشند آشنا شوید. ای درمان ها با مواد مغذی و در دسترس در خانه و بدون مصرف داروهای شیمیایی با همان اثربخشی عمل می کنند با این تفاوت که عوارض جانبی ندارند.

رفع سریع اسهال۳۵ درمان خانگی اسهال که بسیار سریع شما را از شر آن رها می کنند در ادامه آمده است:

۱. محصولات غذایی مایع

ممکن است برای برخی افراد کمی عجیب باشد زیرا مدفوع بدن به شکل مایع خارج می‌شود، پس چطور امکان دارد با مصرف مواد غذایی مایع سفت شود؟ یادتان باشد غذای مایع می‌تواند بهتر جذب شود، بنابراین مواد مغذی آن به هدر نخواهد رفت.

آن‌چه نیاز دارید

– غذاساز
– مخلوط‌کن
– محصولات غذایی مختلف
– سوپ‌ها

دستورالعمل

خاطرتان باشد که برای خرد کردن برخی موارد خیلی سخت می‌توانید از غذاساز استفاده کنید. اگر غذاساز کافی نیست، از مخلوط‌کن استفاده کنید.

برای افرادی که نمی‌خواهند خیلی به خود زحمت دهند، درست کردن سوپ می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد به شرط آن‌که مواد مغذی کافی داشته باشد تا آب بدن افراد را در طول روز تامین کند.

 

درمان اسهال ماست

۲. ماست

خیلی‌ها می‌دانند ماست ترش است اما بسیاری تعجب می‌کنند اگر بدانند ماست باکتری‌های مفیدی دارد که به سرعت به درمان اسهال کمک می‌کند.

آن‌چه نیاز دارید

– ماست
– موز (میوه‌های دیگر)

دستورالعمل

هنگام خرید ماست از فروشگاه یادتان باشد بهتر است دنبال ماستی باشید که طعم‌دار نباشد، چرا که بهتر علیه اسهال عمل می‌کند. می‌توان آن را با میوه‌هایی چون موز مخلوط کرد تا مزه‌ی بهتری داشته باشد.

توجه: مصرف ماست دو بار در روز به بهبود موثر اسهال کمک می‌کند. اضافه کردن یک موز به آن هم ایده‌ی خوبی است.

 

۳. رژیم مبست

شاید عده‌ای راجع به این رژیم چیزهایی شنیده باشند اما هرگز آن را امتحان نکرده‌اند. اگر قبلا اسهال داشته‌اید و آن را متحان کرده‌اید، نظرتان چیست؟ فکر می‌کنید واقعا موثر است؟

اگر نمی‌دانید مبست به چه معناست، باید بگویم این کلمه مخفف کلمات موز، برنج، سس سیب و نان تست است. اگر هنوز هم نفهمیده‌اید، باید بدانید این چهار خوراکی تنها چیزهایی هستند که باید در رژیم‌تان بگنجانید.

آن‌چه نیاز دارید؛

– موز
– برنج
– سیب
– تست( نان های خالص)

دستورالعمل

آن‌چه می‌توانید انجام دهید ترکیب کردن سهم‌های کوچکی از هر کدام این محصولات غذایی در هر وعده‌ای است که می‌خواهید مصرف کنید. یادتان باشد  اشکالی ندارد برنج را با سوپ‌های مختلف مخلوط کنید تا کمی مزه بگیرد.

به نان تست‌تان کره نزنید زیرا این کار ممکن است مشکل‌تان را بدتر کند. خوردن دسرها خیلی ساده‌تر است زیرا موز و سس سیب در کنار هم خیلی خوش‌طعم است.

توجه: یادتان باشد همیشه سهم‌های کوچکی بخورید تا معده‌تان را بیش تر آزرده نکنید.

درمان اسهال زنجبیل

۴. زنجبیل

در حالی‌که بسیاری از افراد می‌دانند زنجبیل برای برخی مشکلات گلو و صدا استفاده می‌شود، بیش‌تر آن‌ها نمی‌دانند برای مشکلات شکم هم به کار می‌رود. علاوه‌بر اسهال، می‌تواند برای تسکین گرفتگی و درد شکم هم استفاده شود.

آن‌چه نیاز دارید:

– زنجبیل
– رنده
– عسل

دستورالعمل

آن‌چه باید انجام دهید این است که ابتدا یک تکه‌ی کوچک زنجبیل برداری. می‌توانید آن را رنده کنید، خیلی خوب رنده می شوند. آن را با یک قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید و بخورید.

یادتان باشد اگرچه ممکن است طعم آن کمی برایتان قوی باشد، از نوشیدن آب خوددای کنید تا اثرات مثبت آن را به راحتی احساس کنید.

توجه: برای کسانی که زنجبیل تند نمی‌خورند، پودر زنجبیل هم می‌تواند استفاده شود. بعد از مصرف مقدار کمی از این پودر آب ننوشید.

 

۵. نعناع فلفلی

خیلی‌ها نعناع فلفلی را فقط به خاطر استفاده در آبنبات‌ها می‌شناسند. گاهی اوقات می‌توان برای مزه‌دار کردن نوشیدنی های مختلف هم از آن استفاده کرد. نعناع فلفلی ماده‌ی خوبی است که به تسکین مشکلات شکمی کمک می‌کند.

آن‌چه نیاز دارید:

– برگ‌های نعناع
– آب داغ

دستورالعمل

قبل از هر چیزی مطمئن شوید برگ‌های نعناع مورد استفاده تمیز باشند. می‌توانید مقداری برگ نعناع را چند دقیقه در آب داغ غوطه‌ور کنید. وقتی احساس کردید دمای آب به حدی نیست که زبان‌تان را بسوزاند، می‌توانید آن را بنوشید.

۶. دانه‌ی شنبلیله

دلیل اصلی آن‌که دانه‌های شنبلیله گزینه‌ی خوبی برای رهایی از اسهال شناخته می‌شوند آن است که سرشار از لیزاب است. حتما می‌گویید لیزاب چیست، لیزاب ترکیبی است که می‌تواند اثرات بد اسهال را سریعا متوقف کند.

آن‌چه نیاز دارید:

– دانه‌های شنبلیله
– ماست
– دانه های زیره

دستورالعمل

اگر مواد دیگر در دسترس نیستند که اثر بهتری داشته باشد، می‌توان دانه‌های شنبلیله را به تنهایی جوید و خورد؛ می‌توان یک قاشق چایخوری ماست را با دانه‌های شنبلیله ترکیب کرد. کمی دانه‌ی زیره هم می‌تواند به بهبود مزه‌ی کلی آن کمک کند.

هشدار: یادتان باشد این ترکیب را باید سه بار در روز مصرف کرد تا سرع از دست اسهال خلاص شوید.

 

درمان اسهال - دمنوش بابونه

۷. دمنوش بابونه

اگرچه تمام انواع چای روی بدن اثرگذار هستند، یک نوع چای برای تسکین دردهای ناشی از اسهال استفاده می‌شود و آن چای بابونه است. نکته‌ی عالی درباره‌ی این چای آن است که بخش‌های ناراحت دستگاه گوارش را تسکین می‌دهد و هرچه سریع‌تر اسهال متوقف می‌شود.

آن‌چه نیاز دارید:

– چای بابونه
– لیمو
– آب تمیز

دستورالعمل

ظرف چند دقیقه چای بابونه را با آب داغ دم کنید. برای آن‌که طعم بهتری بگیرد، مقداری آب لیمو به ان اضافه کنید.

هم چنین، در صورتی که دوست ندارید در چای بابونه‌تان آب‌لیمو بریزید، شاید بهتر باشد آب لیمو را در یک لیوان آب بریزید و بخورید. این کار به تسکین دردهای اسهال کمک می‌کند.

درمان اسهال سرکه سیب

 

درمان خانگی اسهال ۸: سرکه سیب

بررسی درمان های خانگی همیشه به سرکه سیب ختم می‌شود. این ماده به خواص فراوانش معروف است و می‌توانید برای درمان مشکلات مختلف بدن‌تان از آن استفاده کنید. همین حالا می‌توانید از سرکه‌ی سیب برای کمک به درمان اسهال کمک کنید. این ماده با باکتری‌هایی مبارزه می‌کند که احتمالا مسبب این مشکل هستند.

آن‌چه نیاز دارید؛

– یک لیوان سرکه سیب
– یک لیوان آب

دستورالعمل

می‌توانید یک قاشق چایخوری سرکه‌ی سیب بخورید، و اگر از طعم آن خوش‌تان نیامد بعد از آن یک لیوان آب بنوشید. هم‌چنین ممکن است بخواهید یک قاشق چایخوری از آن را با یک لیوان آب ترکیب کرده و بنوشید.

توجه: باید دو بار در روز این ترکیب را استفاده کنید تا وقتی که شرایط‌تان بهتر شود.

 

درمان خانگی اسهال ۹: برنج سفید

برخی افراد مثل طاعون از مصرف برنج سفید می‌گریزند زیرا طعم خیلی متمایزی ندارد. برنج می‌تواند با محصولات خوراکی دیگر خیلی خوب باشد اما هنگام اسهال، ترکیب کردن آن با مواد دیگر شاید عاقلانه نباشد.

آن‌چه نیاز دارید:

– برنج سفید ساده

دستور العمل

دلیل اصلی که برنج سفید می‌تواند در درمان اسهال مفید باشد، آن است که احتمالا برنج می‌تواند به سفت شدن مدفوع کمک کند. برنج سفی%A

agahisabz.com

لینک دانلود اپلیکیشن اگهی سبز

گرداورنده اگهی سبز

  • ۰
  • ۰

قیمت روز خودرو

  • ۰
  • ۰



نیازمندیهای جامع کشور


لوگوی جدید سایت تبلیغاتی اگهی سبز

اگهی سبز با دو دامنه agahisabz.ir , agahisabz.com

تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شما هستیم


09192279837

09367777332

velayat_asheghan@yahoo.com

info@agahisabz.com

  • ۰
  • ۰