وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

نیازمندی‌ و ثبت آگهی رایگان رهن، اجاره، خرید، فروش خانه، آپارتمان، استخدام، خرید و فروش خودرو، ماشین صفر نو دست دو.....

وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

نیازمندی‌ و ثبت آگهی رایگان رهن، اجاره، خرید، فروش خانه، آپارتمان، استخدام، خرید و فروش خودرو، ماشین صفر نو دست دو.....

وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

اگهی سبز با هدف خرید و.فروش بدون واسطه ی انلاین اغاز به کار کرد. دراگهی سبز به اسانی میتوانید نیازمندیهای تان را براساس محله دسته بندی کنید نزدیکترین ها را بیابید. در اگهی سبز کاربران مستقیما با هم تماس میگیرند وهیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد. فراموش نکنید بیش از هرچیز یک ادرس ایمیل ویک شماره تلفن برای ارسال اگهی ضروری میباشد. شما میتوانید برای کالا یا خدمات تان عکسی نیزانتخاب کنید به این ترتیب هزاران کاربران اگهی سبز به اسانی اگهی شما را خواهند دید وبر اساس محل اگهی شما را راحت تر خواهند یافت . در اگهی سبز کاربران مستقیماْ با هم تماس می گیرند وهیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد پس دقت فرمایید درخرید وفروش شما اگهی سبز هیچ دخالتی ندارد وکاربران باید خودشان جنبه های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

agahisabz.com

agahisabz.ir

نویسندگان
  • ۰
  • ۰

برای بهتر دیده شدن در سطح اینترنت درج آگهی یکی از بهترین راهکارهاست. در سایتهای نیازمندیدرج آگهی به چندین شکل انجام می پذیرد مثلا درج آگهی رایگان ودرج آگهی لینکدار.

 

سایت های درج آگهی اینترنتی استراتژی های متفاوتی جهت درج آگهی دارند. مثلا شما در سایتی مثل پیام سرا می توانید بی نهایت آگهی رایگان درج کنید ولی لینک سایت خود را تنها در صورتی می توانید در آگهی درج کنید که آگهی رایگان خود را ویژه کنید و ماهانه مبلغی را جهت آگهی خود در نظر بگیرید. البته هر چه تعداد ماهی که می خواهید آگهی شما در سایت به صورت لینکدار باشد بیشتر باشد تخفیف برای شما در نظر گرفته می شود.

آگهی لینکدار هم در سایتهای نیازمندی به چند صورت است. بعضی سایتهای نیازمندی آگهی ویژه شما را در صفحه اول سایت نمایش می دهند و بعضی سایتهای نیازمندی در صفحات داخلی و در دسته مربوط به آگهی شما.

سایتهایی مثل پیام سرا، تک نیاز، پروتبلیغ و ... آگهی ویژه لینکدار را صفحه اول سایت نمایش می دهند.

بحث مهمی که در این میان به چشم می آید، آگهی پر بازدید و در نتیجه آن جذب مشتری است. پس با هم بررسی کنیم که استادندارهای درج آگهی در اینترنت چیست؟؟؟

اول از همه عنوان آگهی شماست که هر چه کوتاهتر و جامع تر بهتر.

متن آگهی اینترنتی شما فاکتور مهم بعدی در پربازدید کردن آگهی شماست. زمان بگذارید و متن آگهی خود را بنویسید حتی الامکان از کپی کردن خودداری کنید. تمام ویژگی ها و مزایا و خدمات خود را در متن آگهی اینترنتی توضیح دهید. هر چه متن آگهی شما جامع تر باشد(بیشتر از 300 کلمه)، جذب مخاطب و در نتیجه آن جذب مشتری بیشتر خواهد بود.

اطلاعات تماس از جمله شماره تماس، ایمیل، آدرس را حتما در آگهی خود و در قسمتی که در تمامی پنل های کاربری سایتهای درج آگهی در نظر گرفته شده است را پر کنید.

کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را انتخاب کنید و سعی کنید علاوه بر درج در قسمت کلمات کلیدی, در متن آگهی هم 2 الی 3 بار تکرار کنید.

در آخر عکس آگهی اینترنتی شماست. عکسی جذاب و متناسب با کار خود انتخاب کنید و در آگهی خود درج کنید اینکار باعث می شود عکس آگهی شما در نتایج گوگل نمایش داده شود.

 

گرداورنده اگهی سبز

agahisabz.com

agahisabz.ir

لینک دانلود اپلیکیشن اگهی سبز

 

  • ۹۷/۰۳/۳۱

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.