وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

نیازمندی‌ و ثبت آگهی رایگان رهن، اجاره، خرید، فروش خانه، آپارتمان، استخدام، خرید و فروش خودرو، ماشین صفر نو دست دو.....

وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

نیازمندی‌ و ثبت آگهی رایگان رهن، اجاره، خرید، فروش خانه، آپارتمان، استخدام، خرید و فروش خودرو، ماشین صفر نو دست دو.....

وبلاگ تبلیغاتی و نیازمندیهای اگهی سبز

اگهی سبز با هدف خرید و.فروش بدون واسطه ی انلاین اغاز به کار کرد. دراگهی سبز به اسانی میتوانید نیازمندیهای تان را براساس محله دسته بندی کنید نزدیکترین ها را بیابید. در اگهی سبز کاربران مستقیما با هم تماس میگیرند وهیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد. فراموش نکنید بیش از هرچیز یک ادرس ایمیل ویک شماره تلفن برای ارسال اگهی ضروری میباشد. شما میتوانید برای کالا یا خدمات تان عکسی نیزانتخاب کنید به این ترتیب هزاران کاربران اگهی سبز به اسانی اگهی شما را خواهند دید وبر اساس محل اگهی شما را راحت تر خواهند یافت . در اگهی سبز کاربران مستقیماْ با هم تماس می گیرند وهیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد پس دقت فرمایید درخرید وفروش شما اگهی سبز هیچ دخالتی ندارد وکاربران باید خودشان جنبه های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

agahisabz.com

agahisabz.ir

نویسندگان
  • ۰
  • ۰

VITARA

تولید شاسی بلندی جدید از سوزوکی ماروتی

ماروتی سوزوکی شرکت خودروسازی هندی است، که به‌عنوان شرکت تابعه‌ای از سوزوکی فعالیت می‌کند و بزرگترین خودروساز در منطقه آسیای جنوبی بشمار می‌آید.

شرکت ماروتی سوزوکی در سال ۱۹۸۱ از مشارکت انتفاعی دولت هند و شرکت خودروسازی سوزوکی تاسیس شد. نخستین اتومبیل تولید شدهماروتی ۸۰۰ نام داشت، که بر پایه سوزوکی آلتو در سال ۱۹۸۲ ساخته شد. ماروتی سوزوکی نخستین شرکتی است که توانسته در هند بیش از یک میلیون دستگاه خودرو ساخته و بفروش برساند.

ماروتی سوزوکی روی یک شاسی بلند جدید برای بازار هند کار می کند که در جایگاهی بالاتر از ویتارا Brezzaقرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرخودرو، این شاسی بلند جدید ماروتی سوزوکی حداقل یک سال با عرضه فاصله دارد.

ساخت این شاسی بلند جدید توسط مدیر ماروتی سوزوکی، RC Bhargava تایید شده است. وی طی مصاحبه ای اظهار داشت: “ما شاسی بلندی بزرگ تر عرضه خواهیم کرد. مدلی که اکنون داریم طولی کم تر از ۴ متر دارد. در نتیجه، ما شاسی بلندی بزرگ تر از ۴ متر عرضه خواهیم کرد. اما این امر به سرعت طی چند ماه آینده یا حتی یک سال اتفاق نمی افتد. عرضه این شاسی بلند زمانی بیش تر طول می کشد.”

ماروتی در حال حاضر s کراس را در کلاس بالای ۴ متر دارد. اما این خودروساز در پی ارائه محصولی با ابعاد رایج تر یک شاسی بلند است. به نظر می رسد سوزوکی ویتارا انتخاب خوبی برای این شاسی بلند جدید ماروتی باشد. این خودرو قبلا در حال تست در هند دیده شده بود.

سوزوکی در انگلستان ویتارا را با موتور ۱٫۶ لیتری بنزینی ۱۲۰ اسب بخاری و ۱٫۶ لیتری DDiS دیزلی ۱۲۰ اسب بخاری به همراه گیربکس دستی پنج سرعته عرضه می کند. مدل بنزینی این خودرو با گیربکس اتوماتیک شش سرعته نیز همراه می شود. سوزوکی ویتارا S از موتور ۱٫۴ لیتری بوسترجت بنزینی با قدرت ۱۴۰ اسب بخار متصل به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک شش سرعته بهره می برد.

منبع

agahisabz.com

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.